SISTA MINUTEN

Godmorgon gott folk. Solen skiner, humöret är på topp och jag har vinkat och skrikit hej till farmor, precis som vanligt. Jag gillar verkligen mina morgonrutiner, cyklar i min egen takt, lyssnar på musik, hälsar på damen med hunden, vinkar till farmor och möter gubbarna som är på väg ner mot kallbadhuset. Varje dag är den samma och det blir bara bättre och bättre med alla blommor som sprider sig runt i Slottsparken, helt underbart. Nog om det, tillbaka till verkligheten. Jag hann fixa det mesta igår, var hos Hampus och Linus, fick deras saker (som nästan tar upp en hel resväska), växlade pengar och åt hos mamma och pappa. Dock fick jag sålla bort badet då tiden plötsligt tog slut. Hur som helst, Christina kommer med Dannis saker idag, sen är det bara ferrari bilar och hemmakvällsgottis kvar, sen är DERAS packning klar. Min egen har jag inte börjat med än, men kläderna är tvättade och klara, tack vare mamma!

Just det, rubriken är en påminnelse till mig själv att jag är korkad som alltid väntar in i sista minuten när jag ska söka in till program och kurser. Nåja, jag får sitta med det idag och leta fram några jag är intresserade av, så det löser sig.
Man kan väl söka fram till 24.00? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback