Valborg

Efter en kväll med endast förluster då BoIS förlorade mot Öster och Härslöv förlorade mot Billeberga välkomnar jag fredagen, som ser ut att bli desto mer positiv. Först är det jobb som gäller, följt av lite shopping på City gross och systemet inför kvällens aktivitet. Det blir grillning hemma hos Anna och André där "Fixar-Morsan" Kajsa står för pastasallad, såser samt efterrätt. Det enda vi andra behövde ta med var ett glatt humör och något kött att grilla. I mina öron låter detta fantastiskt och jag tänkte sätta mina tummar i arbete nu, denna gången gäller det inget jobb utan ett bättre väder. Jag håller mina tummar för att vädret spricker upp och tillåter oss äta ute, kanske med några filtar var, men vi att vi förhoppningsvis slipper regnet. Godmorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback