cut me down

Då var sista dagen på jobbet avklarat. Min kaka blev succé och jag gick från kontoret med en bra känsla i kroppen. Nu har jag några dagar på mig att göra färdigt allting som står på min att-göra-lista, sen på måndag är det dags för anteckningar, klassrum, lektioner och allt vad skolan innebär.

Förresten, jag har äntligen fixat mitt hår. Nu är det urblekta, slitna och fula håret borta och nu har jag en fin färg och mjuka toppar, precis som det ska vara. Sved till i plånboken men som man säger, vill man vara fin får man lida pin... eller, plånboken får lida. Direkt efter frissan cyklade jag ut på BoIS och vilken match det bjöds på, tjoho! Heja BoIS säger jag bara! Trots jag är ledig imorgon verkar det bli en tidig kväll ändå, gäspningarna kommer allt tätare och sängen ser som vanligt mjuk, varm och underbar ut. Lika underbar som Jonas :)


Kommentarer
Postat av: Ella

Vad ska du studera till?

2010-08-11 @ 09:44:58
Postat av: Jag;

en polisförberedande utbildning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback