Feeling free

Tjoho!
Sovmorgon, brakfrukost med nyinköpt valnötsbröd och kaffe har satt igång min dag på ett bra sätt. Nu sitter jag här i mjukiskläderna och tittar på Våra Bästa År (jag kommer aldrig tröttna!) och bara njuter av ledigheten. Jonas ligger inne i sovrummet och vilar och det enda som saknas just nu är regnsmatter mot fönsterrutan, det hade varit pricken över i:et. Får se vad dagen bjuder på mer, jag funderar på träning, men samtidigt känner jag inte för det, jag sparar nog det till imorgon och njuter av dagen som den kommer istället. Vi har massa filmer här hemma, så jag tror vi sätter igång någon av de fram mot eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Zumba börjar komma hit iaf. Man kan testa i Häljarp på Korpen där, häng med Jojo! Nästa onsdag 18,30.

Postat av: Jag;

Aha, okej. mamma har gått en prova på också, på folkets hus. vad kostar det i häljarp då? :) Det verkar skoj! :)

2010-08-11 @ 20:59:50
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Lina

Gratis en gång, att testa :)

2010-08-12 @ 09:11:05
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback