Lakritsnappar, geisha, cola, m.m

Potatisgratäng, kycklingfilé och bearnaiesås, det låter väl inte helt fel? Det är en typisk fredagmiddag här i vår lilla familj och som det ser ut nu verkar det bli kvällens middag. Om vi orkar och hinner vill säga, det är ju dags för match ute i Härslöv igen och givetvis ska jag följa med, problemet är bara om man ska äta innan eller efter matchen? Nåja, det löser sig alltid.
Annars sitter jag här, samlar enerig till att duscha och byta om så jag kan köra ner i stan och fixa lite ärende. Högst upp på listan står godis från hemmakväll, det har jag längtat efter i flera dagar men inte haft ork att köra ner till stan. Idag däremot måste jag ha godis, det är fredag och det är dags. Godis under matchen låter inte heller hel fel. Kall coca cola måste jag också ha... mhhhm. Illa, illa, men gott!
Tror jag får gå på ett friskis pass imorgon, kanske basstyrka 10.00?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback