Östra Grevie folkhögskola

Jag är redan hemma och det är super skönt! Andra dagen i skolan är redan avklarad men det räknas fortfarande som introduktion så imorgon är det schemat som gäller. Första fyspasset är imorgon eftermiddag också... aaahhhh nervös. Fystränaren såg ut som värsta militären så första intrycket var "herregud" ungefär. Nåja, det ska väl gå bra. Annars känns allting super, vi har träffat klassen, gått runt på skolan, träffat poliser och fått vårt schema som ser helt okej ut. Långa dagar måndagar och onsdagar annars rätt tidigt.
Nu ska jag äta lite snabbt sen köra ner på City Gross och få färdigt veckohandlingen, sen tror jag bestämt att jag kryper upp i soffan och slappar en stund.

Kommentarer
Postat av: Lilla K

Hej älskling! Jag måste säga att jag helt glömt svara på ditt sms.. Jag kan tyvärr inte ses innan ändå snuttan!! Ska ju på den berömda körlektionen och blir det inte min sista så har Mange lovat mig att följa med dit och säga ifrån. Tydligen är jag en liten fis som går att lura till allt när det väl kommer till kritan.. Inte konstigt att dem jävlarna lyckats råna mig på över 20 000! HAHA FAAAAAAAAAAAAN. Ringer sen älsko. PUss puss

2010-08-17 @ 15:32:25
Postat av: Jag;

hahah du svarar du här?! Hur söt är du, hahah. Det är lugna puckar. blir du färdig tidigare så bara hör av dig, är hemma som sagt :) Jag håller tummarna att allting går bra, var inte en fis på tvären! ;) PUSSSSSS

Postat av: Anonym

Tjejkväll helt enkelt, kanske film? finns en tramsig skräckis på Hemmakväll som jag vill se. Kaffe och så? Bara umgås? Men vi är alla öppna för förslag :)

2010-08-17 @ 18:17:13
Postat av: Lina

det var såklart jag som skrev..

2010-08-17 @ 18:17:51
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Jag;

Vilket som blir perfekt! :) jag har lång dag imorgon men är hemma runt 5 halv 6 :)

2010-08-17 @ 22:18:30
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja men ta du det lugnt liksom, vi lär väl inte börja förrän 8 kanske. Hörs imorgon.

2010-08-18 @ 00:46:54
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback