Plugghäst

Nu har vi precis sett Beck- I stormens öga, en helt okej film men ingen hurra heller. Nåja. Söndagen har annars gått i ett lugnt tempo. Jag har varit på middag hos mamma och pappa och sen bara varit hemma med Jonas. Snart kallar sängen eftersom det blir en tidig morgon, jag måste förbereda mig både psykiskt och fysiskt en stund innan skoldagen börjar. HELT GALET!. Jag hoppas och tror det blir en lugn inledning, kanske lite presentation, rundvandring, schemautdelning och så.. men vet vem, spännande. Jag återkommer imorgon med en rapport.
Om jag hinner, det är BoIS på kvällen också, heja BoIS!


Hit ska jag imorgon, rätt fint :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jo det var ju det det var. Helt fullt, haha! och 12 reserver. Tyvärr, kan du fredagen 27/8 istället? Mamma, pappa och bror.

2010-08-16 @ 18:42:54
Postat av: K

Snutt, tack än en gång för eftermiddagen/kvällen.. Hoppas allt går bra imorgon. >Helt övertygad att fysen kommer gå lätt som en plätt :) I LOVE YOU

2010-08-17 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback