Söndag

Idag stod egentligen Ven på schemat, men efter att prognoser om regn och dåligt väder bestämde vi oss igår för att flytta fram det hela. Nu sitter jag här, klockan är ca 15.30 och det har inte kommit en droppe regn på hela dagen, snacka om att meterologerna inte haft många rätt. Nåja, istället har det blivit en lagom söndag, vi har hunnit vara en runda på Ikea och handlat det vi missade att handla sist och nu sitter jag här och samlar energi till att börja städa. Måste tvätta fönsterna också, men suck... jag vill ligga i soffan och läsa tidningen. Jag tror jag börjar med det, sen fårvi se hur mycket jag orkar. Igår var vi förresten i Helsingborg efter Köpenhamn och tittade på Timbuktu! Oj oj, jag kommer aldrig tröttna på honom och hans musik, han är grymmare än grymmast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback