Christmas

Efter två supermysiga dagar fortsätter vi med ännu en mysig dag iklädd pyjamas. Lillejulafton spenderades hos Thomas & Ingrid med en supergod kalkonmiddag, julklappsspel, Bingolotto och julklappsutdelning. Igår var vi hos Farmor och avnjöt ett hederligt och smaskigt julbord tillsammans med Lucas, Cornelia, Jonas och mamma och pappa. Båda dagarna har varit helt perfekta och jag är helnöjd med alla presenter, både som jag fick och som jag gav bort. Nu ligger jag fortfarande i sängen, jag har redan avverkat Kalle och Chokladfabriken och nu tittar jag på Hajar som hajar, älskar när det visas såhär många och mysiga filmer. Känner att hela inlägget är väldigt kärleksfullt men det är helt enkelt så jag känner, lugn och harmoni i kroppen :) Nu ska jag fortsätta mysa här hemma i min nya prickiga pyjamas tillsammans med Jonas och Stina, sen får se vad kvällen erbjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback