Prison Break är beroendeframkallande

En av julklapparna från Jonas var Prison Break säsong tre och fyra. Jag hade ett och två sedan tidigare och nu äntligen är samlingen hel och full. Nu när jag har jullov är detta den perfekta aktiviteten. Jag gick upp tidigt imorse och nu ligger jag här i soffan med Stina och myser och har igång Prison Break. Vid ett tiden kommer Dannis på kaffe och lussebullsfika och sen i eftermiddag när Jonas har slutat kör vi iväg till Center Syd i hopp om att hitta en klänning alternativt ett halsband, det beror på. Hittar jag klänning, inget halsband, hittar jag ingen klänning ska jag istället leta efter ett halsband som jag kan ha till en gammal klänning som jag har hängandes i garderoben. Nu, tillbaka till Prison Break.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

GOD KVÄLL JOJO och ha en underbar kväll. Vill bara försäkra mig att en hälsning når dig under dagen.. Hör av mig sen älskling.. Ta hand om dig så hörs vi nästa år :) PUSS HJÄRTAT

2010-12-31 @ 16:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback