HELT PERFEKT

Vilken härlig dag!
Efter en härlig sovmorgon var det dags för brunch hemma hos Alex och Lina, och VILKEN BRUNCH! Jisses. Så himla gott allting. Pannkakor, ägg, bacon, bullar, scones, fil, yoghurt, muffins, pastasallad, paj, pålägg, kaffe, ja, you name it. Snacka om att man blev mätt. Därefter fick vi köra ut på ÖB för att handla tvättmedel och sen har Jonas sprungit upp och ner i tvättstugan samtidigt som jag har diskat och städat undan lite här hemma. Vi hann rensa lite i garderoben också vilket av någon anledning alltid behövs. Nu har vi precis smaskat i oss lite kvällsmat och nu ligger jag här i soffan med en tv spels spelade sambo sidan om. Jag är snäll och låter honom spela en liten stund, han har ju inte spelat på hela dagen, haha.
    
  


Det enda som saknas idag är en dos av Dannis och Linus. Det har bara gått sex dagar. Sex dagar, det är egentligen ingenting, men jag saknar verkligen mina grabbar. Jag blir glad när jag läser att Linus saknar mig också, men att han drömmer om mig? Hahah.
"Jojo jag saknar dig hela tiden.. Drömde om dig inatt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback