MELLANBLONT? LJUSBRUNT?

Jag letar febrilt efter bilder som kan visa upp min framtida hårfärg, men jag börjar undra om jag faktiskt bara hittat på den färg jag önskar på håret. Hittar inte den färgen jag tänker på någons huvud, så jag antar jag får börja om... Vet inte ens vad färgen kallas, tror mellanblont men jag själv tycker ändå det är mer brunt än blont. Hur som helst, det kommer säkert bli bra. Ska inte till frisören förrän den 18:e, så det är några dagar kvar.

Annars då, jo jag tänkte utsätta kroppen för något den sluppit alldeles för länge, det vill säga träning. I fredags förnyade jag mitt årskort och ikväll är det alltså dags. Ikväll blir det spinning, och tacka gud för gelé sadeln jag har, utan den hade det gjort ont i gumpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback