ROADTRIP

Efter en stor och super god portion av Fläskfilé på grekiskt vis med tzatsiki, feta ost och annat gott är jag totalt proppmätt och snart blir det läggdags eftersom jag ska upp relativt tidigt imorgon för att hämta upp Lucas och Tulle samt köra inom Helsingborg och haffa upp Olle innan vi trycker gasen i botten och kör till Ängelholm. Imorgon är det dags för årets första fotbollsmatch, mellan Ängelholm-BoIS och såklart ska vi dit och titta på kändisen Henrik Larsson, haha, nä såklart hejar vi mest på Linus! Har bett mamma göra pannkakor till mig som jag ska ha med mig i en liten låda, precis som när man var liten. Mest för utflyktskänslan såklart. Äta bör man, annars dör man. Lär väl bli en hel del kaffe och varm choklad också så vi håller oss varma. En filt kanske också är bra att packa ner? Man ska trots allt stå ute i ca två timmar... 
Ja, en filt blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback