TREVLIG KVÄLL

Sådär ja, ännu en alldeles för tidig lördag. Vaknade av att Svante välte ner något i vardagsrummet så efter har jag inte kunnat somna om. Det enda jag har "lärt" mig av denna alldeles för tidiga morgon är att det visas väldigt mycket komediserier på morgonen. Är inne på den fjärde nu, Love Inc, aldrig sett eller hört talas om tidigare. Hur som helst, gårkvällen var mysig och lagom. Började med middag hos mamma och pappa följt av ett hederligt och härligt släkt kalas hos familjen Sörensen. 
Snart är det dags för nästa kalas, kl elva, hemma hos Tulle för att fira henne och Lucas. Trodde jag skulle sova lite längre och slå två flugor i en smäll genom att äta frukost där, men icke. Istället sitter jag här med skorpor och te eftersom magen skriker av hunger, jäkla katt! Efter kalaset styr vi bilen mot Landskrona IP för lite fotbollstittande och som det ser ut nu lär det bli vi och snöflingorna som faller mot marken. Godmorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback