Alltid lika fascinerad

Än så länge har jag haft en alldeles förträfflig lördag och jag tror faktiskt den fortsätter i samma anda. Vaknade runt nio tiden och en timme senare satt jag och smaskade frukost, kaffe, ägg, macka och juice, nästan som på hotell. Sen stack jag ner i stan och mötte upp mamma och liziz, och idag, äntligen, köpte jag de perfekta jeansen som jag nämnde igår. Det slutade faktiskt med att jag tryckte på mig två storlekar mindre än vad jag hade tänkt från början, och det gick förvånansvärt bra. Inga knappar som flög!

Nu är jag hemma igen, Jonas är iväg på fotbollsträning för första gången på väldigt länge, så jag håller tummarna för honom. Går det alltför illa lär det väl vara jag som får massera hans ben ikväll, haha. Nu ska jag koka en kopp kaffe till, och fortsätta titta på Gränsbevakarna USA, vilket alltid gör mig lika fascinerad, vilket jäkla arbete de har, så häftigt! Sen tror jag faktiskt att jag kryper upp i soffan och börjar läsa en ny bok.





Denna ska jag köpa och börja läsa, efter ett tips från Hampe. Den ska visst komma på bio också snart, fast med ett annat namn, Shutter Island.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback