En tisdag som känns som fredag


Här sitter jag och tuggar på mitt alldeles för gamla tuggummi, att man inte bara spottar ut det, det är märkligt det där. Själv tuggar jag som aldrig förr, tills dess att tuggummit börjar bli hårt och det liksom blir små bubblor som smäller varje gång man tuggar. Hur som helst, ingen som vill analysera mitt tuggummi tuggande. En annan rolig sak som jag la märke till nu, jag har nog aldrig skrivit tuggummi och tugga så många gånger förut på en och samma gång. Tugga, tugga. Nej, jag slutar nu. Jag tänkte faktiskt börja traska hemåt nu och börja kvällen redan. Tisdag idag, fast nästan fredag eftersom man är ledig imorgon igen, tack för den. Detta firar jag och Jonas älskling genom att gynna staden och går på bio samt äter en smarrig middag på Basilika. Fast jag ljög några rader upp, vi firar inte att vi är lediga imorgon, vi firar faktiskt sex helt galna, underbara och fantastiska år tillsammans. (egentligen är det imorgon, men strunt i det, vi firar i två dagar i rad)
Ja, hör och häpna, gott folk. Sex år. Det är faktiskt rätt sjukt. Världens bästa Jonas och lilla jag♥ Det har verkligen hänt en hel del och fan, jag har älskat varje millisekund av det och jag kommer fortsätta älska varje millisekund som livet och vi har kvar att erbjuda. Allt jag har fått uppleva med Jonas är helt fantastiskt, Mallorca, luftballongsresan, Svante, alla födelsedagar, Stockholm, vår lägenhet, Prag, alla mysiga middagar, London, våra skratt, alla presenter, varje kram, varje kyss och varje ny dag jag fått och får uppleva med honom.
Det är du och jag mot världen, nu och föralltid.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Johannaälskling, hoppas ni har en underbar kväll ihopa. Jag är så himla glad för er skull, att ni funnit varandra och trivs så bra. Ta nu hand om varandra och mys lite extra. Du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket. Vi hörs imorgon hjärtat. PUSS PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback