Helt i mitt tycke


Då var det fredag igen, och jag som trodde det var måndag igår. Hur som helst, det är aldrig fel med fredag och dagen till ära skiner solen för fullt. Det är sådär härligt kallt och det blir bara bättre när solen skiner och ger lite lagom värme. Plugget igår gick faktiskt över förväntan, min plugg kompis var dock försenad men det hindrade inte mig. Jag kom igång ordentligt och en a4 sida senare var jag riktigt nöjd och förtjänade min kvällspromenad tillsammans med Emelie. Blev en väldigt märklig runda, men varför inte, omväxling förnöjer ;)
Ikväll blir det middag och allmänt häng tillsammans med Olle, Amanda och Sofie i Helsingborg. Ska nog äta ute någonstans, det ryktas om thai mat (muums!) och sen lite spel och troligtvis Let's Dance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback