Imorgon får jag lite extra fritid

Jag sitter här och fryser. När det blåser, vilket det gör alldeles för ofta här nere i Skåneland är det ingen höjdare att ha kontor nere vid hamnen. Här blåser det lite extra mycket och det lilla extra är det som tränger sig in i alla sprickor som finns och gör det galet kallt. Jag har med en stor halsduk som jag har svept runt mig som faktiskt hjälper lite, men fingrarna är isbitar, eller ispinnar, vilket som. Detta får mig att fundera på att kanske köra hem till mamma och pappa och slänga mig i bubbelbadet. Ingen dålig idé egentligen, men frågan är om jag har bilen eller inte... Har jag inte bilen, så struntar jag i det. Jag cyklar inte dit, badar, blir sådär gottigt varm (får lite fotmassage, mamma ;), hehe) för att sen ge mig ut och cykla igen? Åh nej, någon måtta får det vara, haha. Vi får se vad jag gör, först ska jag kela med herr lat katt där hemma, och sen är det plugg 20.00. Sista gången. Sista jäkla gången, wooohoo. Imorgon ska sista inlämningsuppgiften vara färdig, sen är det finito och förhoppningsvis sitter jag snart med ett bra betyg i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback