Mästerkocken

Mm, vad gott! (påminner om igår, Tulle ;))
Jag slängde ihop en alldeles förträffligt god köttgryta för en stund sen. Med svamp, grädde, mango chutney och lite annat smarrigt och serverade den med ris, oh vilken höjdare. Tror faktiskt att den grytan kan vara en stark kandidat till en av mina favoriter. Mums. Nåväl, nu sitter jag här, ska egentligen plugga men råkade bara logga in här istället vilket inte alls var meningen. Upptäckte just att min uppgift som jag trodde skulle vara inlämnad nästa fredag, ska vara inlämnad nu på tisdag, vilket gör mig rätt stressad. Jag tror jag har koll på det mesta, men nu blir det istället att jag måste sitta med den i helgen och det hade jag inte alls planerat.
Hur som helst. Idag har vi vår sex års dag♥ och den har egentligen varit som alla andra, fast lite mysigare på något sätt. Vi tog en lång och härlig morgonpromenad, och sen har vi fixat och donat lite här hemma. Slängt och städat undan, något som tydligen behövs alltid, man samlar på sig en massa jäkla skit. Nej, jag får återgå till plugget och Jonas här sidan om. När jag pluggat färdigt står det nämligen massage på schemat, och det vill jag inte missa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback