ROBINSON FINAL

Är det någon mer än jag som faktiskt följer Robinson?
Hur som helst, ikväll är det dags igen. Sista programmet innan själva stora finalen på lördag. Jag har inte riktigt bestämt mig för vem jag hejar på än, men Anders och Jimmy ligger rätt nära till. Ingen av de gamla gubbarna i alla fall och inte Mikko! Undrar om jag kan få tjejerna att titta på Robinson finalen på lördag, hehe. Äh det löser sig. Jag ser i alla fall fram mot helgen, ska bli riktigt, riktigt kul. Sleep over mellan fredag-söndag med massa god mat, vänner, dricka, musik, chill, film, gottis och säkert en massa andra saker.



Förresten, har ni hört Max Hamburgare nya reklam film på tv? haha 
Bästa Maria Montazami!
"Finns som chicken också... alltså kyckling"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback