SNACKA OM FYND

Förresten, jag och Jonas var iväg på Nova Lund och Center Syd igår och vi fyndade faktiskt båda två. Jonas ett par träningsbyxor och jag ett helt träningset från Nike. Fick skor, linne/topp och byxor för 899:- vilket för mig var som hittat. Snygga kläder var det också. Det enda problemet var att skon inte fanns i min storlek, men det löste sig. Vi fick köpa fel storlek på Nova, sen köra till Center Syd och byta till rätt, inte svårare än så.
Nu är jag redo för träning!
Sen var vi på Bauhaus och tittade på badrum, hoho. Vi är inne på att köpa ny dusch och handfat eftersom det vi har inte är någon höjdare. Jätte fina duschar, men jag tror inte det får plats dessvärre, så vi får se helt enkelt, vi får mäta och mäta igen och se till att det blir rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback