Typiskt

När det är en film jag för en gång skull vill se riktigt mycket, är det såklart tusen andra som också vill se den. Antar att Snabba Cash har rätt höga förväntningar, eftersom bio biljetterna är nästintill slutsålda överallt, Helsingborg, Lund och Malmö. Visst, det finns platser, men på spridda ställen. "HALLÅ DÄR BORTA, TYCKER DU DEN ÄR BRA?". Nja, det är väl sådär. Nu ska jag ringa vårt sista hopp, nämligen lilla, älskade Bio Maxim här i stan, där kanske, kanske finns några biljetter kvar. Håll tummarna. (Ja det är väl vårt eget fel att vara ute sent, men bortse från det nu)

Kommentarer
Postat av: Lina

Maxim brukar ha, det som är det konstiga. De hade biljetter till Twilight på premiärkvällen typ en timme innan start. Vi borde nog bli bättre på att välja Maxim i första hand här i stan.

Postat av: Jag;

ja, jag tror också dem har, men där var inte öppet igår när jag var där, så nu struntar vi i premiären, haha. Lat;)

2010-01-15 @ 09:50:12
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback