I like reality

God eftermiddag!
Jag sitter och gäspar och svettas om vartannat, jag är helt enkelt inte van vid kontoret luftkonditionering än. Jag är tillbaka i kontorsstolen och det känns faktiskt helt ok. Något trött eftersom jag sover otroligt dåligt nu för tiden och det gör mig tokig. Jag har aldrig någonsin haft problem med sömnen tidigare men jag antar att det finns en del tankar som spökar runt och ställer till det. Förhoppningsvis blir det bättre inom en snar framtid. Annars rullar allting på bra, jag hade några mail som jag har fixat annars är det rätt lugnt. Det är tillbaka till verkligheten som gäller, det fortsätter ikväll då jag och pappa, som vanligt, beger oss ut på BoIS hemma match, heja BoIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback