Juli 19, 2010

Gääääääääsp! Efter en helg med karneval, fest och en pojkvän med jour är jag helt slut. Det har blivit alldeles för lite sömn de senaste dagarna och det märker jag tydligt idag när jag kämpar att hålla ögonen öppna. Jag klagar definitivt inte på helgen, jag har haft galet roligt och hade gärna haft fler helger som denna, men innan dess behövs en kort återhämtning. Igår blev det i alla fall lugnt med lite sovmorgon, god middag och vinst för BoIS innan vi störtdök ner i sängen och somna bums, i några timmar i alla fall. Sen var det dags för Jonas igen, 03.15 kom han väl hem igen..stackaren. Nu är jouren slut för denna gången så ikväll blir det bara god mat, mys och sen tidigt i säng. Nu ska jag försöka klura ut vad jag ska äta till lunch...glömde såklart den hemma, trött som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback