Mattjakt

Okej, arbetsdagen är slut och nu är det dags att bege sig ut i stormen. Regnet hänger kvar i luften men det verkar vara uppehåll just för stunden. Det är tur så jag slipper medverka i en Ms Wet T-shirt tävling ofrivilligt vilket jag gjorde igår när jag cykla hem, hur som helst.
Det är meningen att jag ska möta Jonas på synsam för att kolla solglasögon (ironiskt med tanke på vädret) och sen kör vi vidare till Halldéns mattor, idag igen. Vi var där igår och hittade en fin matta som vi reserverade men när vi kom hem och mätte den gamla visade det sig att den nya är mindre än den vi har, och det vill vi verkligen inte ha. Så vi får köra ut där och börja leta ny, eventuellt mått beställa en, och vad lär det kosta? Troligtvis alldeles för mycket, men vi ger det en chans.

Ikväll blir det en härlig middag och trevligt sällskap, lagom start på helgen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback