Nice & Nuts

Vilken husmor jag var igår! Direkt efter träningen ställde jag mig i köket och slängde ihop en delikat köttfärspaj och där efter gjorde jag egen müsli, oh yes.
K, den blev riktigt bra och smarrig! Har länge varit sugen på att göra egen efter jag smakat Kajsas hemmagjorda och igår hände det. Massa hasselnötter, cashewnötter, linfrön, havregryn m.m åkte in i ugnen och imorse var det premiärdags. MUMS. Ska inte tjata, men den blev riktigt bra.

Nu sitter jag här och är duktig, men hade hellre varit i Malmö tillsammans med Kajsa, Lina och Paulina och ätit en god frukost och bara umgåtts, men, arbetet kallar...suck

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag sitter också och är duktig Jojo.

2010-07-21 @ 09:06:58
Postat av: Jag;

bra Mallan! :) då kan vi vara det tillsammans!

Postat av: anne-li

grattis :)

2010-07-21 @ 10:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback