Ultra speed

Jonas står i köket och fixar en ihop en tonfisksallad som blir kvällens middag. En god macka sidan om och jag är hemma. Tonfisk är underskattat! Innan dess har jag hunnit fixa och trixa lite med Jonas älsklings presenter till hans stora dag imorgon. Jag har två paket, ett litet och ett stort, han får det lilla på morgonen och det stora hemma hos hans föräldrar på kvällen sen. Har även hunnit träffa världens bästa Dannis på en snabb promenad och nu är jag som sagt hemkommen igen. Jag skulle egentligen följt med Emelie och kört och hämtat Ullan gullan på Svågertorp, men det hela blev något för sent för lilla mig, så jag hoppas Emelie klarar det bra ändå, och att jag får träffa Ullis en annan dag! 

Imorgon blir en tidig morgon, eftersom jag ska upp och sjunga för Jompen ♥

HEJA SPANIEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback