Home sweet home

Sådär, nu är vi tillbaka på svensk mark. Vi landade igår efter lite förseningar både med flyg och tåg, men sen äntligen var vi hemma. Nu sitter jag här och väntar på att mitt ägg ska bli färdigt, sen blir det tradionell frukost med morgontidning, ägg, kaffe, juice och macka, underbart. Jonas den flitige är redan uppe och jobbar, ingen vila här inte, själv har jag semester fram till måndag så jag ska passa på att njuta. Vädret kunde inte varit med passande eftersom vi har tvätt tid idag och då kan det lika väl regna. Nu återgår jag till min smarriga frukost, bilder och sånt lär väl också dyka upp!

Kommentarer
Postat av: Simse

finally lite bloggis igen

2010-06-30 @ 11:31:03
Postat av: Jag;

trogna simon! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback