Kundkväll

Vad hade jag gjort utan Kajsa? Underbara K. Hon är precis som mig och därför är det vi två som har spenderat ungefär 1½ timme inne på City Gross och deras kundkväll. Vi käkade tacos, drack kaffe och sprang runt mellan alla hyllor och slängde ner massa egentligen onödiga saker, men roligt var det. Nu är jag hemkommen igen och nu sitter vi och väntar på våra kycklingspett. Ska testa en ny marinad som jag hoppas blir god, annars... får vi ringa Rhodos pizzeria, haha. Sen blir det en lugn kväll, kanske film eller promenad, vi får se. Imorgon är jag i alla fall ledig, vilket såklart är skönt, men det är även dags för intervju i Östra Grevie. Börjar bli lite smått nervös men jag får sätta mig ner nu ikväll och gå igenom lite saker, men annars får det gå som det går. Jag är den jag är helt enkelt. Linus följer med som moraliskt stöd, så i vilket fall som helst så blir det en dag med en bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback