DET SA KLICK

Snacka om impulsköp. Igår slängde jag mina vita, älskade converse och sa i samma skede till Jonas att jag funderade på nya, fast i gråa. Visst sa han och sen blev det inte mer snack om det. Förrän senare på kvällen. Jag sitter som den snälla flickvän jag är vid datorn och låter Jonas bestämma över tv:n vilket resulterar tv spels spelande. Jag klickar runt på massa olika och kommer in på min hotmail där jag ser ett mail från La Redoute. "Rea, 50 % på utvalda produkter". Klickar vidare och vad dyker upp där om inte ett par gråa converse skor? Jag som lovat mig själv att spara pengar denna månaden, men efter en stund och många klick senare sitter jag nu och väntar på mina nya skor. Lycklig. Impulsköp är det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback