KONSTAPEL OLSSON

Näst sista arbetsdagen avklarad och den har minsann flutit på bra. Nu sticker jag upp på stan för att fixa ett synintyg till min ansökan. Tänkte minsann springa in på H&M också för att testa en jacka jag har spanat efter, fick mail idag om att man har 100 kronor rabatt på valfri jacka, så varför inte? Om det finns här i Landskrona vill säga, det återstår att se. Sen hämtar Jonas mig och sen traskar vi in på City Gross kundkortskväll där de erbjuder super billig blandfärs som vi tänkte haffa åt oss. Jag föreslog för Jonas att vi kunde äta kvällsmat på City Gross eftersom de bjuder taco buffe, glass och massa annat, men han sa nej. Jag som bara försöker vara ekonomisk, haha. Nåja, väl hemma ska jag pyssla med min ansökan och när jag är färdig klickar jag på skicka och sen börjar vi hålla tummarna. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback