LET THE SUNSHINE IN

Vilket toppenväder! Trots att det blåser en aning för mycket så är vädret helt fantastiskt. Nu lämnar jag snart kontoret för dagen och tänkte bege mig vidare för att träffa upp Emelie som flyttar tillbaka till London imorgon och givetvis måste jag träffa henne och ge henne en bamsekram. Problemet än så länge är att jag inte vet var hon är, men jag får slå henne en pling när jag traskar ut härifrån. Annars tror jag inte kvällen bjuder på något mer sensationellt, Jonas är iväg och tränar och jag ska fixa ihop lite middag, dock helt idélös gällande det, men frysen är överfull så något hittar jag säkert. Nej, jag har lite att fixa här, men sen är det upp och iväg.


♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback