SMILE SHUTTER

Goddagens!

Fredag idag och det säger vi hallelujah till. HALLELUJAH! Idag bjuder minsann fröken på bilden här nere in till fest med anledning att hon snart tar sitt pack och pick (låter roligt) och åker tillbaka till London. Som vanligt suger det när hon är borta, men när man vet att det är där hon vill vara och mår som bäst, så mår jag också bäst. Runt åtta, nio trillar jag nog in hos henne men innan dess ska jag äta upp mitt choklad, prova det nya "good" från Cloetta, !mums!, dricka kaffe, jobba undan en massa och sen hem och pussa på Jonas, samt äta en god middag med honom.
Låter som en plan.

Angående bilderna här nere, är det någon mer som har en funktion som heter "Smile Shutter" på sin mobiltelefon? Hur som helst, den ska tydligen trycka av när den "ser" ett leende och såklart var vi tvungna att testa. Nedan är resultaten, det är underbart med leende och skratt, men måste man behöva le såhär mycket varenda gång? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fy fan vad snygga vi är ;)

Postat av: Jag;

OH JA!

2010-03-12 @ 15:48:50
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback