SUMMER VACATION

Vilket härligt väder det blev idag ändå. Sådär lagom vårigt och imorse tog jag inte ens min fina och varma vinterjacka. Är det ett vårtecken? Problemet som återstår är dock att det är kallt på mornarna (stavas det så?) men varmare under dagen vilket gör att jag behöver min vinterjacka på morgonen men vårjackan på eftermiddagen, vilket problem alltså. Hur som helst. Känner mig alldeles tung i huvudet idag men det beror nog på en sen kväll igår men det hindrar inte mig från dagens aktiviteter. Tänkte bege mig ut till friskis och gymmet, sen laga kvällsmat samt försöka (!!) bli färdig med Dannis tavla. Jajajajaja, det har tagit ungefär åtta månader men det som väntar på något gott, hehe. Eftersom jag börjar bli sugen på att måla annat har Jonas satt upp en deal. Ingen ny tavla förrän Dannis är färdig, haha. Därför är det dags att sätta igång, så jag får börja med min nya idé. 
             

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är för söt Jojsan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback