TISDAG

Mötet igår var rätt ok ändå. Förutom påhoppet om att ungdomarna i föreningen aldrig visar sig på mötena (anledningen? Vi njuter av livet och har annat och göra än att bara sitta och klaga, hehe) rullade allt annat på. Klagomål gällande snöskottning, källarutrymmen och lite annat. Samt information om att elementen i lägenheterna troligtvis inte ska bytas, så det medförde lite positivitet.

Idag är det tisdag och idag ska jag göra ännu en debut. Jag ska nämligen gå Korpen tipsrunda tillsammans med farmor och hennes väninnor. Jag fullkomligt älskar sånt här och sa till farmor för ett tag sen att jag ville följa med och igår fick jag ett sms att den nya "säsongen" skulle börja idag. Kvart över fem ska jag möta upp damerna och sen börjar vi traska rundan. Efter tipsrundan, som jag hoppas vi får full pott på, beger jag mig hemåt för lite mat och sen förhoppningsvis vidare hem till Kajsa för en liten kvällsdejt. 
20,45 klappar vi händerna för Manchester United också, glöm inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback