VAR ÄR MITT NINTENDO 64?

Gymma eller inte gymma, det är frågan. Egentligen känner jag inte alls för det, men samtidigt har jag inget vettigt att göra hemma. Kanske träna hemma istället? Och gymma imorgon? Hm, det lät faktisk inte helt fel. Får helt enkelt se vad jag hinner med, för först kommer mamma och pappa hit en sväng för att kolla på min bil, som har fått några konstiga "utslag" på lacken, hm. Det gillas inte alls..
Jonas är iväg på deras samling och vid halv tre kommer den andre Jonas och hämtar mig och Lucas för att sen köra till Helsingborg och heja fram Härslöv till vinst. Annars rullar söndagen på i all ära, och ikväll ser det ut att bli ännu en lugn kväll. Skulle egentligen träffat tjejerna med det blir nog imorgon kväll istället. Så schemat för kvällen är än så länge, fotboll, pizza och sen Johan Falk på fyran.


Kommentarer
Postat av: Linda

Haj!



Morsan och farsan hade hittat ett nintendo 64 där hemma kan det vara det som ni letar efter?



Ska du gå på föreningsmötet imorn?



Ha en fortsatt skön söndag!



Kram Linda

2010-03-28 @ 18:43:38
Postat av: Johanna

jaa, Ingrid ringde och sa det! :) tror dock det är Jonas, eftersom vi haft vars ett, mest roligt att ha det och spela ibland, inget superviktigt! :)

Ja, jag tror faktiskt det, någon gång måste bli den första. Ska du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback