19 maj 2010

Fick bli en härlig stund i solen på lunchen idag, det gäller att passa på nu, så ut och samla på er D-vitamin! Ska man skriva "D" med stora bokstav förresten? Eller skriver man d-vitamin? D-vitamin, d-vitamin? Äh strunt samma. Nu har jag nästan precis kommit hem från Kvantum och ÖB, där jag för övrigt också träffade Anna baby. Märkligt sånt, vi har svårt att hitta tid att träffas men så gör man det ändå, fast på ÖB istället för hemma hos någon, haha. Nu har jag slängt ihop en alldeles förträffligt god pastagratäng som står och gosar ihop sig i ugnen. Jonas är iväg och tränar, så jag får äta med tv:n och Arga Snickaren som sällskap.

Kommentarer
Postat av: Farah

Mmm pastagratäng, skicka recept!

2010-05-19 @ 21:04:19
Postat av: Jag;

mhm den är faktiskt jätte gooood! msn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback