3 maj 2010

Hej å hå, jobba på. Det är precis vad jag har gjort idag. Har suttit i receptionen och varit trevlig mot alla besök som traskat in och ut genom dörren på jobbet. Lite omväxling är med andra ord aldrig fel. På lunchen var jag på jakt efter kuvert som man kan skicka utrikes men fick gå tomhänt tillbaka, nästan i alla fall. Jag hittade inga kuvert, men jag fick bokat en tid för färgning och klippning. Blir på ett nytt ställe, så nu får jag se vad de kan erbjuda och om de kan få mitt hår som jag vill. Nu tänkte jag egentligen vara flitig och bege mig och träna men efter ett dystert besked så struntar jag faktiskt i det idag. Ny dag, nya tag säger vi angående imorgon istället. Nu blir det pyttipanna med rödbetor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback