7 maj 2010

Här har ni den nya yoga fantasten! Till en början var jag väldigt skeptisk men desto längre in i passet vi kom så kände jag mig bättre och bättre och kunde faktiskt koncentrera mig ordenligt. I början när man satt skräddare (lotus?!) och mötte pekfingret med tummen kändes det väldigt löjligt och det hela förvärrades när ledaren klingade i två ljusa klockor som skulle vara lugnande, men jag skärpte mig och sen var det riktigt, riktigt skönt. En del rätt tuffa övningar som nog kommer ta tid att lära sig men jag försökte mig på allt och det känns bra. Än så länge har jag ingen träningsvärk men känner jag mig själv rätt brukar det dyka upp två dagar efter, så imorgon blir en spännanade dag.
Nu startar vi fredagen med dagens andra kopp kaffe och lite mail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback