Fredagsaktivitet och fredagskänsla

Dags för kvällsaktivitet. Blir alldeles strax upphämtad av Nicklas och Ponte och sen kör vi vidare mot Örenäs Slott och känner in lite bal feeling, sen klockan 19.00 är det dags för fotboll. Idag blir det dock inte BoIS, som också spelar, utan istället Härslöv. Känns som de behöver lite mer stöd på Aspavallen än på IP. Hoppas på att få live uppdatering från Olle som vanligt, det kan han vara skyldig mig med tanke på att han har fått dagens BoIS biljetter av mig ;) Sen ikväll hoppas jag på att få träffa Ullis som är hemma för fys test. Vi tänkte bege oss ner på Speakers där Emelie jobbar ikväll och därmed får jag träffa henne också, kan inte bli mer än perfekt! Off we go. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback