Ge mig!

Jisses, vad händer med Marabou? Det dyker upp nya smaker hela tiden. Jag som, rätt nyligen, totalt fastnat för Marabou Nonstop får nu mycket att tänka på. Jag är ett stort fan av nästan all choklad (förutom frukt&mandel, örrk, man ska inte blanda nyttigt med onyttigt=dålig kombo) och jag är riktigt nyfiken på två av de nya smakerna. Marabou Polka, Marabou Kokos,  men inte Marabou Passion (nej, ännu en gång, blanda inte nyttigt med onyttigt) Om polkan smakar som marianne godis så är jag fast, smakar kokosen som bounty är jag också fast. Mhmmm Marabou!

Update;
Hehe, snart är det dags. Detta får bli min och Jonas färdkost under bilturen till Ekeby och Helsingborg, där vi tänkte spendera första delen av kvällen. Ekeby Möbelaffär och Väla, samt lite god kvällsmat någonstans.




Kommentarer
Postat av: Lina

den är löjligt god!! vad tyckte ni?

Postat av: Jag;

MMMMHHHHHM! riktigt, riktigt god!

2010-05-07 @ 20:51:00
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: K

Mycket nöjd med deras smakval faktiskt. har inte smakat den men då polkaglass varit min trogna favorit i många år så kan det ju inte bli annat än bra ;) PUSS

2010-05-08 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback