Nya balkongmedlemmar

I lördags var mamma på växtloppis och fyndade. Jag bad, om hon hittade, att köpa solrosor till mig eftersom vi vill testa ha en på balkongen. Sagt och gjort, där stod en snäll dam som minsann sålde solrosor, amerikanska som tydligen ska blir stooooora. Hur stora återstår att se. Hon fick fyra st för 15:-, som hittat ju. Tyvärr har vi inte riktigt plats till alla fyra, så Ingrid får en, mamma en och troligtvis sätter vi en i kolonin också när vädret blivit lite bättre. För övrigt sitter jag här med plåster på fingret efter en mindre panikhändelse. Skar mig i fingret och blev alldeles yr och illamående, så pappa fick komma hit och säga att allt var bra. Jäklar, sånt är skrämmande, speciellt när man är ensam hemma. Nu är det bättre och jag har lugnat mig, nu väntar jag bara på Jonas så vi kan äta kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback