Bilder?!

godkväll!
Här sitter jag i min ensamhet efter Jonas är iväg på träning. Jag kikar runt på massa olika sidor och brottas med mitt samvete gällande min resa till Mallorca. Suck. Att pengar alltid ska vara den avgörande faktorn alltså..himla drygt. Nåja, annars är allt precis som det ska vara. Kvällsmaten är uppäten, myskläderna är på, ljusen är tända och jag har krupit upp i soffan lagom till 112 - på liv och död.
Blir väl någon timme här innan jag dyker ner i sängen, det är nämligen en väääääldigt tidig morgon som väntar imorgon. 04.45 ringer klockan och en timme senare är vi på motorvägen. Det är dags för ännu en hemlig övning tillsammans med skolan och klassen och det enda vi vet är att vi ska befinna oss på skolan 07.00 sen blir vi körda dit övningen ska äga rum. Vi har luskat lite och fått reda på att "blod" och bilolyckor kommer ingå i övningen men det återstår att se. Spännande! Nu ska jag titta färdigt på programmet sen packa väskan till imorgon, kameran åker med så jag hoppas vi får fota. Adíos.

Kommentarer
Postat av: Lina

ja för det ska hon! 29 december till 13 januari, Kata Beach :)

2010-11-24 @ 13:45:01
Postat av: Kajsa

Vad var det på schemat imorse älskling? SPÄNNANDE JU!

2010-11-24 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback