Vad gör ni andra?!

Okej... det är fredag, klockan är 20.39 och jag sitter med en blyertspenna i handen, Idol i bakgrunden och skolböckerna här sidan om tangentbordet. Med andra ord, jag sitter och pluggar, ja ni hörde rätt, en fredagkväll. Fast jag klagar inte, jag har energi från min dundermiddag bestående av korv och makaroner så det var lika bra att utnyttja den. Jonas är iväg hos Jonas och spelar tv spel hela kvällen så jag har lägenheten för mig själv, eller ja, Svante är såklart också här, men han sover hela tiden. Nej det blir plugg en stund till sen ska jag fixa lite med julklappar, planera vad jag ska köpa och när jag ska köpa det. Dessvärre måste jag tänka på ekonomin... vi fick byta två däck på bilen igår också, lagom kostnad sådär några veckor innan jul.
ÄH! Trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback