9 dagar skolfritt

Åh ledighet!
Nu har jag äntligen lov. Började lovet tillsammans med Sara och Emily från klassen, vi åt tacos, snackade skit och sen körde vi till ishallen där Lejonet mötte Trelleborg. Jag hejade på båda lagen, men Trelleborg drog det längsta strået och vann rätt överlägset med 5-2.
Två avklarade tentor och en hel del inlämningar är klara och nu kan jag verkligen njuta av att vara ledig. Jag har en del saker som ska fixas, så som köpa målarfärg, måla dörrkarmen, städa och läsa ut två böcker som ska vara klara veckan efter lovet men än så länge känns det rätt lugnt. Jonas hittar säkert något mer jag kan fixa "när jag ändå bara går hemma" ;)
Nåja, idag är det lördag och jag har precis avnjutit en god frukost, senare i eftermiddag är det dags för innebandy, heja falcons!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hur gick dina tentor gumman?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback