Hänger ni med?!

Vilket tempo allting går i, en tenta är avklarat och den andra ska vara inlämnad på fredag. Jag har suttit på biblioteket både igår och idag och nu känns det faktisk bra. Jag kunde komma hem (efter att ha hälsat på K), äta god mat, sitta ner och faktiskt ta lugnt. Ingen press och inga läxor eftersom jag hunnit göra allting på bibbland. Fan, alltså biblioteket är underskattat, det är skit bra! Man får super mycket gjort och man känner sig lite viktigare och lite duktigare. Nåja, nu ska jag fortsätta med min andra ensamma kväll här hemma. Jonas är iväg på utbildning och kvar är jag, haha. Nej, det är ok, men det är faktiskt lite tomt i sängen när man går och lägger sig. Jag får försöka koppla in mitt Nintendo 64 och spela tills jag somnar av trötthet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback