sex dagar sen sist

FÖRLÅT igen!
Jag har verkligen ingen stor blogg (haha NEEJ)men jag har faktiskt några tappra människor som faktiskt är här inne och då får jag faktiskt försöka skriva lite oftare. Skolan tar som sagt upp mesta av min tid men ibland sitter jag faktiskt här men jag orkar liksom inte skriva. Hur som helst, en snabb resumé om vad som hänt då?
Plugg, skolan, förkylning, besvikelse, tenta, självförsvar, stryptag, blåmärke, träningsvärk, fys, matlagning, flyttkartonger m.m. Det kan väl sammanfatta allting rätt så bra. Det där med stryptag var givetvis under strikta förhållande tillsammans med Ewa, en i vårt polisteam. Det var himla kul men dessvärre har jag inga bilder därifrån men jag lovar att bättra mig även gällande det. Nu däremot ska jag springa ner på gatan och hämta min läsk och mitt godis som jag beställt, snacka om service, hehe. Sen styr jag mot Emelie där det för andra fredagen i rad blir idolkväll med tjejerna. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback