Trött och kall

ZzZzZzz. Herregud vad trött jag är. La mig en stund i sängen innan och ögonen blev tyngre och tyngre men jag var tvungen att gå upp. Jag måste fixa det sista med tentan innan jag skickar in den, sen har jag samhällsläxa tills imorgon och sen är det dags för middag. Jonas ville bli överraskad så jag tänkte minsann slänga ihop pannkakor lagom tills han kommer hem. SEN, efter dessa nödvändiga saker ska jag ta en varm dusch (imorgon får vi äntligen värme i lägenheten igen!!) och sen krypa ner i sängen och sooooooova.

Just ja! Vi var ju i Klippan med klassen, vilken helg! Hade super trevlig men varav de få timmars sömn man fick så är jag alltså trött, som tidigare nämnt. Hur som helst, jag har bilder, och de kommer upp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback