Garderobsrensning

Jisses vad jag är nöjd med dagens aktivitet, det vill säga, precis som rubriken säger, garderobsrensning! Lyckades fylla två ikeakassar med kläder som jag körde till en sån där insamlingscontainer, två kassar med bara släng-direkt-kläder och detta resulterade i två extra hyllor i garderoben som numer alltså står tomma. Jag lyckades även rensa bland påslakan, lakan, örngott och sånt också så även där blev en hel låda tom. Jag är väldigt imponerad av mig själv, jag var på bästa möjliga rensningshumör. Efter städningen stack jag ner i stan och tog en välbehövlig smoothie i solen tillsammans med bästa Kajsa och Dannis. Perfekt avslutning på lovet, imorgon är det dags igen. Skolan väntar, bara tjugofyra dagar kvar!

Titta vad jag hittade i lådorna. Min favvotröja med mina favvopågar på! Hur söta?!
Den kommer aldrig någonsin att slängas, så givetvis vek jag den extra fint och placerade tillbaka den i lådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback