Söndag 3/4

Helgen är snart över men än har vi några timmar kvar av dagen. Fredagen spenderades hos mamma och pappa med god mat. Stina följde också med och hon verkar trivas bra hos mamma och pappa, bra att veta om man behöver kattvakt, hehe. Igår var det plugg för hela slanten. Har en akademisk uppsats som ska vara inlämnad senast ikväll 23.59. Jag blev dock färdig igår kväll och idag blir det bara korrekturläsning innan vi åker till Jonas kontor och skriver ut den färdiga uppsatsen, skönt! Underbart att vara färdig med den, nu blir det slappa och softa veckor, minst i tre veckor framöver, ingen är lyckligare än jag. Nu ska jag sätta fart här hemma, ska ner i stan om ca en timme, innan dess har jag lovat att köra Jonas till McDonalds så han kan få sina efterlängtade cheeseburgare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback